LAGUNINA AKCIJA 10 ZA 999

Ovo je jedan od onih potpuno neplaniranih postova. Razgledajući instagram, primetila sam nekolicinu ljudi nezadovoljnih ovom akcijom. Ukoliko ne znate o čemu je reč, u pitanju je  akcija koja je završena 09.06., sadržala je preko 300 naslova i uslovi su bili jednostavni: 10 knjiga za 999 dinara. Nezadovoljstvo je imalo različite izvore, kako zbog naslova, tako i zbog isporuke koja je kasnila, donosila oštećene knjige ili je uopšte nije ni bilo. Ovo je moje iskustvo...

Akcija je započela u ponedeljak, 20. maja u 10h. Kako sam gubila poslednji čas, oko jedan sam bila kući. Uključila sam sajt i oduševila se. Istina je da je barem stotinu naslova bilo tralala, ali ne vidim problem u tome, jer sam u tom trenu mogla poručiti 5 paketa bez problema. Međutim, kada sam osvežila stranicu, zbog preopterećenosti sajta bila sam na čekanju. U medjuvremenu sam obavila određene poslove i potom ponovo sela za laptop oko 16h. Poručila sam 10 knjiga i odlučila da sačekam drugaricu pre nego što poručim još. Nažalost, neki od meni najprivlačnijih naslova do tada su bili rasprodati. Drugarica je kasnila, tako da, tek tri dana kasnije mogla je da odabere, a ja više nisam želela, zbog toga što su, kao što sam rekla, mnogi naslovi bili rasprodati. Tako da, zadržala sam se na jednom paketu, iako mislim da  nikada neću prežaliti neke od rasprodatih naslova koje neću imati priliku da pronađem. 

Što se isporuke tiče, knjige su stigle u subotu, dakle, tačno kao što je pisalo. Bile su lepo upakovane i bez oštećena, s te strane, ja nisam imala nikakve probleme. U koliko vas zanima koje knjige sam poručila, nastavite s čitanjem:

1. Pajns, Blejk Krauč
Jedva čekam da je pročitam! Upoređivana je sa Zatvorenim ostrvom, tako da ne sumnjam u njenu vrednost. Volim da čitam knjige ovog tipa, jer je tema generalno bliska nama, iako se o tome ne govori. Ovom prilikom neću govoriti o radnji, već su samo pomenuti jednu rečenicu koja će vam reći sve: "Jedino strašnije od toga da siđeš s uma jeste kada shvatiš da si normalan"


2. Tigar pokraj reke, Ravi Šankar Etet
Mislim da sam ovim napravila potpun promašaj, ne znam ni zašto sam je poručila. No, knjiga ima sveega 150 stranica, tako da, ukoliko me zainteresuje, svakako ću pročitati...


3. Dosije K., Imre Kertes
Volim da čitam istinite priče o ratnom dobu, logorima i svim poteškoćama tog vremena. Ova knjiga me jako zainteresovala, pisana je u vidu dijaloga, tj. intervjua i zaista sam očekivala da će mi se dopasti. Međutim, već nakon 30e stranice shvatila sam da ima previše referenci na njegove predhodne romane. Pitanja su mi neubedljiva, a i odgovori su uglavnom "O tome sam pisao u svom Fijasku" i slično. Sumnjam da ću je dovršiti.


4. Američka misija, Metju Palmer
Teorije zavere, tajne, kriminologija, misterija, akcija s dozom horora, skoro najdraži žanrovi. "Postoje misije za koje javnost zna i one o kojima nikad neće ništa čuti... Dobro došli u svet međunarodnih intriga. " Ne znam, meni se ovo dopada, jedva čekam!


5. Kraj sezone, Predrag Jovanović
Definitivno moram da čitam više domaćih autora. Ova knjiga smeštena je na teritoriju Srbije i Crne Gore što mi se veoma svidelo. Oduvek sam se pitala kako primorje izgleda van sezone, kada turisti odu, i ovo delo mi je to otkrilo. Pročitala sam i baš sam zadovoljna njome, svako će biti više reči u nekom narednom postu.


6. Pre nego što umrem, Dženi Daunam
Jedna od onih popularnih knjiga koje nisam pročitala. Ne znam šta mogu da očekujem, ali čini se kao lepo štivo.


7. Podvođena, Sofi Hejz
Oduševljenje je mala reč! Ne želim ništa detaljnije da vam govorim, uskoro post o ovoj veoma upečatljivoj knjizi.


8. Sveta plava, Kristofer Mur
Moram priznati da je moje poznavanje umetnosti prilično oskudno. U redu, prepoznajem slike, uglavnom mogu da pogodim doba i autora, ali ipak... Čula sam samo reči hvale za ovo delo, tako da, nadam se da se neću razočarati. Inače je reč o Van Gogu, delo fikcije, koliko sam razumela.


9. Šroder, Amiti Gejdž
Još uvek nisam videla nikoga ko je poručio ovu knjigu, nema komentara ni utisaka. Iskreno, ne znam šta da mislim, niti sam želela da čitam rezime, tako da, kada pročitam, javljam se.

10. Odmor u Severnoj Koreji, Kristijan Ajzert
Ovo definitivno nije nešto što inače čitam. Ne znam čak ni zašto me privuklo. Ali, na jednom času geografije profesorka je posvetila znčajno vreme o priči o životu u Severnoj Koreji, što je bilo dovoljno da se zainteresujem. Takođe, knjiga sadrži i slike, tako da je doživljaj još veći.


To je to što se moje kupovine tiče, znam samo da ću, prilikom sledeće akcije ovog tipa, biti na sajtu tačno u 10h i odmah sve naručiti. Zadovoljna sam izborom i celokupnom akcijom. U komentarima bih želela da čujem vaše utiske i iskustva, kao i mišljenje o ovim knjigama, ukoliko ste ih čitlali. Pozdrav!

Коментари

  1. Sjajan post!Žao mi je što nisi kupila neke knjige koje si želela,nadam se da ćeš ih pronaćiDrago mi je što si zadovoljna izborom.Predivne knjige si naručila!♥
    --Ukoliko želiš pogledaj moj blog,značilo bi mi,pratim te,ako želiš uzvrati!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA